دوستای گلم حلالم کنید ...

عاشق همتونم!

نمیدونم از چی بگم و از کجا شروع کنم

امروز تمام امیدم

نا امید شد ...

امروز بعد از 1 ماه

جواب ازمایشمو گرفتم

خودم شک کرده بودم اما

دکتر همه چیو واضح برام توضیح داد...

گفت اما ای کاش نمیگفت

لحظات سختی رو سپری میکنم ...

درکم نمیکنید

الان بیشتر از این نمیتونم حرف بزنم

فقط حرفای دکترو مینویسم:

در بدن تو

یه نوع

کرم

وجود داره که گاهی اوقات شروع میکنه

به ریختن و تو دوستاتو

میزاری سرکار هیجوره ام این کرما نابود نمیشه

.

.

.

.

هرچیم گفتی خودتی :D


نظرات شما عزیزان:

morvarid
ساعت21:04---17 شهريور 1393
عالی:):):):):)

ترنم
ساعت12:02---8 شهريور 1393
خخخخخ من 60تا رمان مرور کردم باهمین چن خط نمیری دختر
پاسخ:خخخخ ممنون که سر زدی بازم بیا...رها...


☺☻AliSpeeD☻☺
ساعت12:31---12 مرداد 1393

عـــــالی !!!
پاسخ:ممنون ...به وب شما نمیرسه...بهار...



خانم آراد
ساعت8:49---12 مرداد 1393
عجب!!!!!
.
.
.
واقعا کله پوکی هااااااااا
.
.
.
به منم سر بزن
حالا که انقدر وقت گذاشتم واسه خوندن این پستت
.
.
.
.
با تبادل لینک موافقم
لینکم کردی خبرم کن لینکت کنم
پاسخ:باشه میام وبت....ممنون که سر زدی ... بهار....
پاسخ:خخخخ چقد بهت لطف دارن بهااارم...رها...
پاسخ:خخخخخ...تانی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: